مایک ملویل خلبان و فضانورد اهل آمریکا

یک خلبان فضانورد

مایک ملویل خلبان و فضانورد اهل آمریکا

مایک ملویل خلبان و فضانورد اهل آمریکا

مایک ملویل در 11 نوامبر سال 1940 در آفریقا متولد شد، او یک خلبان و فضانوردی بود که با فضاپیمای خصوصیش به فضا سفر کرد. برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

ملویل در کالج هیلتون که یک دبیرستان خصوصی شبانه روزی است تحصیل کرد. او در سال 1967 به همراه خانواده خودش به آمریکا مهاجرت کرد و در سال 1972 شهروند ایالات متحده شد.

او در سال 1978 توسط مهندس هوا و فضا و طراح هواپیما برت روتان استخدام شد و در سال 1982 عنوان خلبان آزمایشی روتان را کسب کرد. وقتی روتان در ابتدای سال 1982 شرکتش را تاسیس کرد، ملویل ازهمان ابتدا در آنجا مشغول به کار شد و سپس به عنوان معاون رییس و مدیر کل آن به خدمت پرداخت.

خرید کتاب مسابقه فضایی

در 21 ژوئن سال 2004 ملویل اسپیس شیپ وان را در اولین پرواز فضایی خود به فضا برد و اولین فرد و فضانورد تاجری بود که با فضاپیمای خودش به فضا سفر کرد. مشکلات مکانیکی فضاپیما ملویل را مجبور کند که پرواز خود را کوتاه کند و از یک سیستم پشتیبان برای نگهداری فضاپیما استفاده کند.

همچنین در زمان های بعد به او نشان هوانوردی اهداشد. او در 29 سپتامبر سال 2004 با سفینه اسپیس شیپ وان از فضا به زمین بازگشت و اولین پرواز از دو پرواز فضایی اش را با موفقیت به انجام رساند. ملویل پس از اینکه دستاورد های تاریخی اش را بدست آورد در حوزه هوا- فضا به کارخودش ادامه دارد. او دارای9 رکورد جهانی هوانوردی در سرعت و ارتفاع نیز می باشد.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.