پیغام هایی برای بیگانگان فضایی

ارسال پیام به بیگانگان

پیغام هایی برای بیگانگان فضایی

پیغام هایی برای بیگانگان فضایی

بنابراین ما چه پیغام هایی برای بیگانگان فضایی ارسال نموده ایم. امواج رادیویی تلاش برای اعلام موجودیت زمین را عملی کرد. در سال 1962 ، دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی فرستنده امواج رادیویی را به سمت سیاره ناهید هدف گرفتند و با کد مورس به این سیاره سلام کردند.برای کسب اطلاع بیشتر در مورد پیغام هایی که برای فضایی ها ارسال شده است تا انتهای مقاله با آندرومدا مگ همراه باشید.

در اوایل قرن نوزدهم ، ستاره شناس اتریشی ، جوزف یوهان فون لیترو ، با جدیت پیشنهاد کرد که انسان ها سنگرهای پیکربندی شده با الگوهای گسترده هندسی را در صحرای بزرگ آفریقا حفر کنند، آنها را با نفت سفید پر کنند و آنها را به آتش بکشند. این مورد ایده ارسال پیام روشن به تمدن های بیگانه ای بود که در سایر نقاط منظومه شمسی زندگی می کنند: با این مضمون که ما اینجا هستیم. فون لیترو هرگز ندید که ایده اش به ثمر بنشیند. هنوز هم مدتها پس از ارائه برنامه بلند پروازانه فون لیترو ، ما تلاش خود را برای تماس با زندگی فرازمینی متوقف نکرده ایم.

چه پیغام هایی برای بیگانگان فضایی از طرف انسان ها ارسال شده است؟

بنابراین ما چه پیغام هایی برای بیگانگان فضایی ارسال نموده ایم. امواج رادیویی تلاش برای اعلام موجودیت زمین را عملی کرد. در سال 1962 ، دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی فرستنده رادیویی را به سمت سیاره ناهید هدف گرفتند و با کد مورس به این سیاره سلام کردند. این مقدمه ، اولین مقاله در نوع خود ، شامل سه کلمه بود: میر ( درروسی به معنای “صلح” یا “جهان”) ، لنین و SSSR (مخفف الفبای لاتین برای نام اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی).

بر اساس مقاله ای که در سال 2018 در مجله بین المللی نجوم منتشر شد ، این پیام تا حد زیادی نمادین در نظر گرفته شد. بیش از هر چیز ، این یک آزمایش برای یک بخش راداری سیاره ای کاملاً جدید بود، یک فناوری که امواج رادیویی را به فضا می فرستد، با هدف اصلی مشاهده و نقشه برداری از اشیا در منظومه شمسی فعالیتش را انجام میدهد. از نظر مسافت ، تلاش بعدی برای رسیدن به ET بسیار بلند پروازانه تر بود.

در سال 1974 ، تیمی از دانشمندان ، از جمله ستاره شناسان فرانک دریک و کارل ساگان ، یک پیام رادیویی از رصدخانه آرسیبو در پورتوریکو به سمت مسیه 13 ارسال کردند ، این مجموعه از ستارگان حدود 25000 سال نوری با ما فاصله دارد. این تصویر که به صورت باینری ارسال شده است ، یک شکل چوب انسان ، یک ساختار DNA مارپیچی ، یک مدل از اتم کربن و یک نمودار از یک تلسکوپ را نشان می دهد. داگلاس واکوچ ، روانشناس و رئیس پیام رسانی بین المللی هوش فرازمینی (METI) بین المللی به لایو ساینس گفت: “پیام رصد خانه آرسیبو  سعی داشت که از زبان ریاضیات و علوم ، تصویری از آنچه ما انسان هستیم ، ارائه دهد.” پیام رصد خانه آرسیبو  ، به معنای واقعی کلمه ، یک عکس در تاریکی بود. برای رسیدن به مسیه 13 حدود 25000 سال نوری طول خواهد کشید – در آن زمان ، طبق اعلام گروه نجوم دانشگاه کرنل ، خوشه ستاره حرکت خواهد کرد. بیگانگان فرضی همچنان ممکن است بتوانند سیگنال را در حالی که از گذشته عبور می کند تشخیص دهند – کهاین  10 میلیون برابر سیگنال های رادیویی خورشید ما تراکم  دارد. (خورشید طیف وسیعی از تابش الکترومغناطیسی را از ماورای بنفش تا رادیو ساطع می کند.) اما ست شوستاک ، ستاره شناس در موسسه جستجوی هوش فرازمینی (SETI) گفت: این بعید است. پیام رصد خانه آرسیبو  ، به معنای واقعی کلمه ، یک عکس در تاریکی بود. برای رسیدن به مسیه 13 حدود 25000 سال نوری طول خواهد کشید – در آن زمان ، طبق اعلام گروه نجوم دانشگاه کرنل ، خوشه ستاره حرکت خواهد کرد. بیگانگان فرضی همچنان ممکن است بتوانند سیگنال را در حالی که از گذشته عبور می کند تشخیص دهند – که این 10 میلیون برابر سیگنال های رادیویی خورشید ما تراکم  دارد. (خورشید طیف وسیعی از تابش الکترومغناطیسی را از ماورای بنفش تا رادیو ساطع می کند.) اما ست شوستاک ، ستاره شناس در موسسه جستجوی هوش فرازمینی (SETI) گفت: این بعید است. شوستاک به لایو ساینس گفت: “به تعبیری این نیرومندترین پیام بود.” “این مانند یک بیلبورد غول پیکر است که وسط آمریکا قرار دارد ، اما در مکانی است که بسیار ساکت است

اخیراً از رادیو برای انتقال همه چیز از هنر به تبلیغات استفاده شده است. طبق مقاله در مجله بین المللی نجوم ، در سال 2008 ، شرکت دو ریتو تبلیغات خود را به منظومه شمسی  ای در صورت فلکی دب اکبر انجام داد ، و این  در حدود 42 سال نوری دورتر از ما بود، در سال 2010 ، پیامی به زبان كلینگون ، زبانی كه بیگانگان تخیلی در استار ترک استفاده میکردند، نوشته شد و با این پیغام بیگانگان واقعی را برای حضور در یك اپرای كلینگون در هلند دعوت كرد. ما برای برقراری ارتباط فقط به رادیو اعتماد نکرده ایم. ما همچنین سفینه های فضایی حاوی ابزارهای مورد نیاز فضا  را از زمین پرتاب کرده ایم ، به این امید که سرانجام با شکل های هوشمند زندگی ، از فضای بین ستاره ای خارج شوند. وویجر های  1 و 2 در سال 1977 برای کاوش در محدوده خارجی منظومه شمسی و فضای بین ستاره ای سفرشان  آغاز شد. هر یک دارای ضبط کننده هایی بودند که شامل موسیقی ، صداهای محیطی از زمین و 116 تصویر از سیاره ما یعنی زمین  و منظومه شمسی ما است. فضاپیماهای ویجر هنوز هم در فضای بین ستاره ای مشغول جابجایی هستند و منتظر کشف شدن هستند. اما احتمال وقوع آن وجود دارد؟ شری ولز جنسن ، زبان شناس در دانشگاه ایالتی بولینگ گرین  در اوهایو ، در جواب گفت: “صفر”.

ولز-جنسن به لایو ساینس گفت: “این فقط یک تلاش زیبا و شاعرانه ، دوست داشتنی و شجاعانه بود که در واقع شامل بهترین های ما بود ، حتی اگر از نظر برقراری ارتباط واقعی نیز بی فایده باشد.”

کارشناسان اتفاق نظر دارند که احتمال رسیدن هر یک از این تلاش ها به تمدن های بیگانه کم است. این نتیجه البته به این بستگی دارد که آیا زندگی بیگانه ای در سیستم ستاره ای ما وجود دارد یا خیر. اما این زندگی مورد بحث همچنین باید از نزدیک به سیگنال های رادیویی گوش فرا دهد و درک کافی از ریاضیات و علوم برای تفسیر پیام های ما داشته باشد. سرانجام ، پیام هایی که ما فرستاده ایم این تصور را دارند که این بیگانگان جهان را به همان روشی که ما حس می کنیم: با شنیدن و بینایی حس می کنند.

اما این بدان معنا نیست که همه این پیام ها بی معنی هستند. “ما در حال جستجو هستیم. چرا آنها نمی گشتند؟” ولز-جنسن به Live Science گفت. و اگر پیام های ما برای این موجودات فرضی قابل درک نیست؟ مشکلی نیست ولز-جنسن نیز باز گفت گفت: “من فکر می کنم مهمترین چیزی که ما تا به حال گفته ایم فقط وجود ماست.”

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.