پرتاب انسان به فضا توسط سازمان blue origin

انسان دوباره به فضا می رود

پرتاب انسان به فضا توسط سازمان blue origin

پرتاب انسان به فضا توسط سازمان blue origin

پرتاب انسان به فضا توسط سازمان blue origin یکی از کارهایی است که قرار است توسط شرکتی که جف بزوس تاسیس کرده است انجام شود. برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله آندرومدا مگ همراه باشید.

سازمان blue origin با پرتابی میخواهد دوباره انسان را به فضا نزدیک نماید

Blue Origin ، شرکت پرواز فضایی که توسط جف بزوس تاسیس شده است ، آخرین پرواز آزمایشی خود را قبل از تلاش برای سوار کردن فضانوردان روی موشک New Shepard ، انجام داده است. در 14 آوریل ، شرکت مستقر در ایالات متحده فضاپیما را – بدون خدمه – پرتاب کرد تا فقط از لبه فضا عبور کند و سپس آن را به زمین برگرداند.

این دومین پرواز آزمایشی موفقیت آمیز Blue Origin در سال 2021 بود. قبل از پرتاب ، چهار نفر از مدیران این شرکت به عنوان ” فضانوردان ایستاده ” عمل می کردند ، هر کاری که مسافران واقعی قبل از پرواز با فضاپیمای New Shepard انجام می دادند را انجام دادند.

آنها به بالای برج پرتاب صعود کردند، داخل کپسول قرار گرفتند، داخل آن رفتند و سیستم های ارتباطی را بررسی کردند. سپس آنها دریچه را قبل از بازگشایی و خارج شدن از آن قبل از پرتاب مدت کوتاهی بستند.

این موشک قبل از آزاد شدن کپسول خدمه و بازگشت به بالشتک فرود در نزدیکی محل پرتاب در تگزاس ، حدود 100 کیلومتر به پرواز درآمد. این کپسول قبل از اینکه دوباره پایین بیاید حدود 3 دقیقه در ریز جاذبه به سر برد و سرعت آن با مجموعه ای از چترها کند شد.

Blue Origin هنوز اعلام نکرده است که اولین پرواز New Shepard چه خدماتی انجام می دهد ، فقط گفته است که این فضا پیما مسافران  را “به زودی” در جریان پخش مستقیم پرتاب خواهد آورد. لورا فورچیک ، تحلیلگر فضایی ، می گوید: حتی اگر این پرواز بعدی نباشد ، به نظر می رسد در چند بعدی افراد را در آن سوار می کنند.همه ما تعجب کرده ایم که چه چیزی آنها را در پروازهای خدماتی خود متوقف کرده است و شاید اکنون چیزی نباشد.

او می گوید که اولین مسافران احتمالاً کارمندان Blue Origin خواهند بودتا زمانی که شرکت سابقه ایمنی با پروازهای خدماتی را ایجاد کند و مسافران واقعی بتوانند از آن استفاده کنند. ” این مورد حاصل سرانجام خدمه جهانگردان و محققان  نیز می شود  و ممکن است فضانوردان بتوانند برای انجام مأموریت هایی با کم وزنی  در یکی از این وسایل نقلیه زیرزمینی  بتوانند آموزش ببینند.”

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.