موزه ملی هوا و فضا

مکانی دیدنی در مورد فضا

موزه ملی هوا و فضا

موزه ملی هوا و فضا

موزه ملی هوا و فضا، موزه هوانوردی و اکتشافات فضایی آمریکا، بخشی از موسسه اسمیتسونیان، که در دو مرکز قرار دارد: یک ساختمان در مرکز خرید در واشنگتن دی سی، و مرکز استیون اف. ویرجینیا آنها با هم 60000 اثر باستانی را در خود جای می دهند و پذیرای بیش از هشت میلیون بازدید کننده در سال هستند. برای مطالعه کامل مقاله با مجله علمی آندرومدامگ همراه باشید.

موزه ملی هوا و فضا در سال 1946 با نام موزه ملی هوا تأسیس شد. اولین مصنوع مهمی که به مجموعه موزه اضافه شد، هواپیمای دوباله ای بود که برای اولین پرواز موفقیت آمیز برادران رایت در سال 1903 استفاده شد.

در سال 1966 موزه شروع به جمع آوری اقلام از ماموریت های سازمان ملی هوانوردی و فضایی (ناسا) و همچنین اشیاء تاریخی بیشتری کرد. نام آن به موزه ملی هوا و فضا تغییر یافت. این موزه در سال 1976 به مرکز خرید منتقل شد. بسیاری از مصنوعات معروف پرواز، از جمله سنت لوئیس چارلز لیندبرگ، بل XS-1 که چاک یگر برای اولین بار برای شکستن دیوار صوتی استفاده کرد (1947)، آپولو را به نمایش می گذارد.

ماژول فرمان 11، نمونه ای از سنگ ماه، و SpaceShipOne، اولین وسیله نقلیه فضایی خدمه خصوصی توسعه یافته، که سه نفر را به پرواز فضایی زیر مداری برد (2004). همچنین دارای یک رصدخانه عمومی و افلاک نما است. در سال 2018 موزه بازسازی گسترده ساختمان را آغاز کرد.

از آنجایی که موزه موجود در مرکز خرید تنها می‌توانست بخش کوچکی از مجموعه را به نمایش بگذارد، دومین مرکز در سال 2003 در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی واشنگتن دالس، درست خارج از ناحیه کلمبیا افتتاح شد. مرکز Udvar-Hazy که به نام تاجر هوانوردی و اهداکننده بزرگ استیون اف. این مرکز مصنوعات بزرگ‌تری از جمله کنکورد (نخستین حمل‌ونقل مافوق صوت)، شاتل فضایی دیسکاوری، و یک شتر Sopwith از جنگ جهانی اول را به نمایش می‌گذارد. همچنین آشیانه بازسازی مری بیکر انگن و آزمایشگاه حفاظتی امیل بولر را در خود جای داده است.

 

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.