اولین هتل فضایی جهان در سال 2027 افتتاح خواهد شد

اقامت در فضا

اولین هتل فضایی جهان در سال 2027 افتتاح خواهد شد

اولین هتل فضایی جهان در سال 2027 افتتاح خواهد شد

شرکت Orbital Assembly Corporation تصمیم دارد تا اولین هتل فضایی را در سال 2027 افتتاح کند تا انسان ها بتوانند در فضا هم اقامت داشته باشند. برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

ممکن است افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند یک مرز نهایی را برای خودشان به عنوان مقصد درنظر بگیرند. این موضوع به این دلیل است که شرکت (Orbital Assembly Corporation) یک شرکت ساختمانی جدید است که توسط خلبان سابق به نام جان بلینکو اداره می شود و قصد دارد در سال 2027 یک هتل فضایی لوکس را افتتاح نماید.

ایستگاه وویجر نیز نام این هتل فضایی خواهد بود و دارای گنجایش 280 مهمان و 112 خدمه خواهند بود. بلینکو در مصاحبه ای با سی ان ان گفت: “ما در تلاش هستیم تا عموم مردم متوجه شوند که این عصر طلایی سفرهای فضایی در حال وقوع است و زمان استقرار در هتل فضایی بسیار نزدیک است.” در حقیقت به این زمان دوران طلایی میگویند چون گردشگران فضایی  علاقه زیادی به ریچارد برانسون و ایلان ماسک دوخته اند. و بلینکو و تیمش امیدوارند تا در آینده با این دو غول اقتصادی یعنی برانسون و ایلان ماسک شریک شوند.  بلینکو در یک برنامه زنده اخیرا اعلام کرد که ما نمیتوانیم  اسپیس ایکس را الان شریک خود بدانیم ولی در آینده بسیار مشتاق کار با آنها خواهیم بود.

ساختار فیزیکی این هتل فضایی مانند چرخش آب در یک سطل است. درست همان طور که میتوان یک سطل را به صورت دایره ای چرخاند و آب را درون آن نگه داشت. هتل فضایی نیز گرانش مورد نظر خودش را این چنین شبیه سازی می کند تا اتاق ها برای مهمانان راحت باشند.

در این مورد باید گفت  احساس بی وزنی در فضا میتواند قسمت جذاب اقامت در این هتل فضایی باشد و غذای فضایی جهت سرو در این هتل مانند بستنی منجمد و این گونه غذاها را شامل می شود. برنامه های تفریحی مانند انجام بازیهای بسکتبال نیز برای اقامت کنندگان در هتل فضایی درنظر گرفته شده شاید اوضاع به جایی برسد که افراد در آنجا بتوانند با لبرون جیمز رقابت نمایند.

در حال حاضر هیچ نرخی برای اقامت در اتاق های این هتل اعلام نشده ولی هزینه آن بسیار زیاد خواهد بود. به عنوان مثال ویرجین گلکتیک قصد دارد مسافران عادی را با هزینه 250 هزار دلار به ازای هر نفر به فضا پرتاب کند  با این حال تیم مورد نظر در ایستگاه وویجر به مردم اطمینان داده که اقامت در هتل فضایی چیزی شبیه خرید بلیط برای سفرهای دریایی خواهد بود.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.