فرانکو مالربا بیو فیزیکدان و فضانورد ایتالیایی

فرانکو مالربا بیو فیزیکدان و فضانورد ایتالیایی

فرانکو مالربا بیو فیزیکدان و فضانورد ایتالیایی

فرانکو مالربا در 10 اکتبر 1946 در ایتالیا بدنیا آمد و او یک بیو فیزیکدان و فضانورد ایتالیایی است و عضور پارلمان اروپا نیز می باشد و اولین فرد ایتالیایی است که به فضا سفر کرده است.برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

مالربا مدرک لیسانسش را در رشته مهندسی مخابرات از دانشگاه جنوا در سال 1970 دریافت کرده است و پس از انجام تحقیقات در آزمایشگاه سایبرنتیک و بیوفیزیک شورای مالی تحقیقات ایتالیا در جنوا توانست از آمریکا مدرک دکترایش را بیگر او همچنین از سال 1974 تا 1975 در نیروی دریایی ایتالیا خدمت کرده است.

در سال 1977 آژانس فضایی اروپا مالربا را به عنوان یکی از چهار کاندیدای متخصص در خصوص حمل محموله در زمینه آزمایشگاه فضایی در شاتل فضایی آمریکا انتخاب کرده است. او همچنین به عنوان یک دانشمند پژوهشی در بخش فیزیک پلاسمای فضایی و آژانس فضایی اروپا به مدت سه سال کار کرد.

خرید انواع پوشاک ورزشی مردانه

مالربا همچنین به مدت 13 سال برای شرکت آمریکایی Digital Equipment Corporation فعالیت داشته است. مالربا در سال 1989 توسط آژانس فضایی ایتالیا و ناسا برای آموزش تخصصی  حمل محموله انتخاب شد، او همچنین در 31 ژوییه 1992 با شاتل فضایی آتلانتیس به عنوان متخصص اصلی حمل بار به فضا فعالیت داشته است و پس از وجود ایراد هایی در ماموریتش مجبور بود که به زمین بازگردد. مالربا بین سال های 1994 و 1999 به عنوان عضور پارلمان اروپا شرکت داشته است و همچنین از سال 1997 تا 1999 در دولت محلی جنوای ایتالیا فعالیت هایی را از خود به ارمغان آورده است.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.