بیوگرافی پیت کنراد فضانورد آمریکایی

بیوگرافی پیت کنراد فضانورد آمریکایی

بیوگرافی پیت کنراد فضانورد آمریکایی

پیت کنراد در 2 ژوئن سال 1930 در آمریکا بدنیا آمداو یک فضانورد آمریکایی است و در پرواز فضایی جمینی جمینای 5 به عنوان کمک خلبان و فرماندهی جمینای 11 در ماموریت آپولو 12 که ماموریتی جهت رفتن به ماه بود را بر عهده داشت.برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

کنراد در سال 1953 عضو نیروی دریایی ایالات متحده بود و خلبان آزمایشی و مربی پرواز بود. او در سال 1962 به عنوان عضوی از گروه بخش دوم فضا نوردان انتخاب شدو کنراد ببه همراه فرمانده ال گوردون کوپر جونیور در چندین آزمایش در طول پرواز جمینای 5 شرکت کرد و رکورد پرواز به همراه خدمه را در 190 ساعت و 56 دقیقه ثبت کرد.

جمینای 11 به همراه کنراد و ریچارد اف گوردون جونیور در 12 سپتامبر 1966 به فضا پرتاب شد و در اولین چرخش به وسیله آگنا در مدار ساکن شدند. سپس این سفینه به رکورد ماندن در 1370 کلیومتری رسید.

در 14 نوامبر 1969 کنراد در پرواز آپولو 12 به گوردون آلن ال بین پیوست. کل زمان صرف شده روی سطح ماه 31 ساعت و 31 دقیقه بود. آپولو 12 در 24 نوامبر همان سال به زمین بازگشت.

در ماموریت اسکای لب در ژوئن سال 1973 کنراد و جورف پی کروین و پائول جونیور وایتز در ماموریت آپولو تعمیراتی را بر روی اسکای لب  انجام دادند و از گرم شدن بیش از حد سطح اسکای لب نیز جلوگیریهایی را به عمل آوردند.

کنراد در سال 1974 از نیروی دریایی و بخش های مربوط به برنامه های فضایی استعفا داد و سپس در چند برنامه تلویزیونی شرکت داشت .

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.