بیوگرافی رودولفو نری ولا

مهندس مکزیکی

بیوگرافی رودولفو نری ولا

بیوگرافی رودولفو نری ولا

رودولفو نری ولا دانشمند و مهندس مکزیکی است و اولین شهروند مکزیکی است که به فضا پرواز کرده است. نری ولا مدرک مهندسی مکانیک و الکترونیک و تخصصش را در فناوری ارتباطات را از دانشگاه دولتی مکزیک در سال 1975 دریافت کرد.برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله عملی آندرومدا مگ همراه باشید.

پس از دریافت مدرک فوق لیسانس وی در سال 1976 مدرک دکتری خودش را در مورد سیستم های مخابراتی از دانشگاه انگلستان دریافت کرد و در سال 1979 موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته تابش الکترومغناطیس از دانشگاه بیرمنگام انگلستان شد.

پس از دریافت مدارک نری ولا به مکزیک بازگشت و برای گروه ارتباطات رادیویی در موسسه تحقیقاتی برق مکزیک به کار و فعالیت پرداخت.همچنین به عنوان رییس بخش برنامه ریزی و مهندسی برنامه ماهوره مورلوس در وزارت ارتباطات و حمل و نقل مکزیک فعالیت داشت و به عنوان مدرس و محقق تمام وقت در دانشگاه دولتی مکزیک خدمت کرد.

نری ولا با پرواز در شاتل فضایی آتلانتیس به عنوان متخصص بار در خدمه STS-61 توانست به عنوان اولین مکزیکی به فضا برود. او در 26 نوامبر سال 1985 به فضا پرتاب شد و پس از گذراندن هفت روز در فضا در 3 دسامبر سال 1985 به زمین بازگشت.

 خرید انواع تلسکوپ حرفه ای

در طول ماموریتی که داشت نری ولا و دیگر خدمه اش سه ماهواره ارتباطی را مستقر ساختند که نام یکی از این ماهواره هاMorelos-B بود. نری ولا همچنین چندین آزمایش علمی نیز انجام داده است. نری ولا بعد توسط آژانس فضایی اروپا در هلند یعنی در فواصل سال های 1989 تا 1990 استخدام شد. و به عنوان برنامه ریز برای ایستگاه فضایی بین المللی کارد . همچنین او تعدادی کتاب در زمینه فضا نوشته و منتشر کرده است.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.