بیوگرافی مامورو موهری فضانوردی ژاپنی

ماموریت اسپیس لب جی

بیوگرافی مامورو موهری فضانوردی ژاپنی

بیوگرافی مامورو موهری فضانوردی ژاپنی

مامورو موهری در 29 ژانویه سال 1948 در هویکادوی ژاپن بدنیا آمد. او اولین فرد ژاپنی ای بوده که به فضا رفته است. او همچنین در سپتامبر سال 1993 به عنوان متخصص در ماموریت اسپیس لب جی در آمریکا شرکت داشته است. برای آشنایی کامل با مامورو موهری تا انتهای مقاله با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

موهری مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدش را در رشته شیمی از دانشگاه هوکایدو در ساپورو دریافت کرده است و در سال 1976 دکتری شیمی را از دانشگاه فلیندرز استرالیایی جنوبی در آدلاید استرالیا دریافت کرده است. او از سال 1975 به مدت 10 سال در هییت علمی دانشگاه هوکایدو در رشته های فیزیک و شیمی خدماتی را انجام داده است. او در سال 1985 توسط  سازمان فضایی ژاپن به عنوان  بهترین فضانورد انتخاب شد.

البته، مامورو ماهری به مدت ده سال در مرکز تحقیقاتی واقع در دانشگاه آلاباما فعالیت داشته است البته پس از اینکه پرواز هشت روزه خودش را در سال 1992 انجام داده در انجام 44 آزمایش نیز فعالیت هایی داشته است و به عنوان رییس سازمان فضایی ژاپن نیز انتخاب شده است. موهری در سال 1996 وارد آموزش های فضانوردی در آمریکا شد و همچنین به عنوان متخصص ماموریت مکان نگاری شاتل راداردر فوریه سال 2000 خدماتی را ارائه داده است. در ژوییه سال 2001 موهری اولین مدیر بخش موزه علوم و نوآوری در توکیو شد.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.