فعالیت فرازمینی ها بر روی سیاره زمین

آدم فضایی ها کجا هستند؟

فعالیت فرازمینی ها بر روی سیاره زمین

فعالیت فرازمینی ها بر روی سیاره زمین

برخی از آمریکایی ها به فعالیت فرازمینی ها بر روی سیاره زمین معتقد هستند و باور دارند که این موجودات وجود داشته و از زمین ما دیدن کرده اند.برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

بیشتر آمریکایی ها فکر می کنند فرازمینیان وجود دارند و نیمی از آنها فکر می کنند که آنها از زمین بازدید کرده اند طی چند هفته گذشته انتشار قریب الوقوع گزارش اطلاعاتی ایالات متحده در مورد اشیا ناشناس پرنده (بشقاب پرنده ها) هیجان سراسر ایالات متحده را برانگیخته بود.

بنابراین بررسی اینکه اکثر آمریکایی ها به زندگی هوشمند ساکن در جهان های دیگر اعتقاد دارند، تعجب آور نیست. طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات پی یک اتاق فکر غیر حزبی در واشنگتن دی سی تقریباً 65٪ آمریکایی ها موافق وجود موجودات فرازمینی هستند و حدود 51٪ می گویند مشاهدات بشقاب پرنده ها که توسط اعضای ارتش ایالات متحده گزارش شده است بازدید از بیگانگان فرازمینی به حساب می آید.

پیو نتایج نظرسنجی خود را قبل از روز جهانی بشقاب پرنده ها منتشر کرد به گزارش وب سایت روز جهانی بشقاب پرنده ها، این تاریخ اشاره ای است به فرود بشقاب پرنده ها در 1947 در یک مزرعه در روزول نیومکزیکو اشاره دارد در حالی که تاریخ دقیق سقوط ادعا شده روزول مشخص نیست ارتش ایالات متحده با انتشار بیانیه مطبوعاتی در 8 ژوئیه 1947 بهبودی یک دیسک پرواز خراب شده از مزرعه را توصیف کرد و جذابیت پایدار در آمریکا با موجودات فرازمینی و بشقاب پرنده ها را برانگیخت.

برای این نظرسنجی نمایندگان پیو از 10417 بزرگسال آمریکایی در مورد بیگانگان و بشقاب پرنده ها سوال کردند آنها دریافتند که در حدود 76٪ از افراد بین 18 تا 29 سال به بیگانگان فرازمینی اعتقاد دارند در حالی که 69٪ افراد 30 تا 49 ساله و فقط 58٪ افراد 50 تا 64 سال سن دارند بدون توجه به سن ، اکثر افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند  87٪  این تصور را که بشقاب پرنده ها تهدیدی برای امنیت ملی است رد کردند اگرچه این سوال بهاین به این دلیل است که آنها معتقدند بشقاب پرنده ها اشیای معمولی هستند یا به این دلیل که آنها معتقدند بیگانگان با این بشقاب پرنده ها پروازی دوستانه را تجربه میکنند.

گزارش دولت در مورد بشقاب پرنده ها که مدتها در انتظار آن بود ، شش ماه پیش به کمیته اطلاعات سنای ایالات متحده وعده داده شد. کمیته خواستار تحقیق در مورد پدیده های هوایی ناشناخته (UAP) بر این شد که باید توسط مدیر اطلاعات ملی و وزیر دفاع این موضوع بررسی شود، حداکثر در 180 روز از 21 دسامبر 2020 تاریخی که مجوز اطلاعات قانونی برای سال مالیاتی 2021 تصویب شد این امر مورد بررسی قرار گرفت.

قبلا نیز گفته شده بود که مقامات پنتاگون بیشتر گزارش جدید را منتشر كردند بخشی از آو این گزارش در دسترس عموم قرار داده نشده است با این حال این گزارش نشان داد که هواپیمابران ارتش بین سالهای 2004 و 2021 ، 144 مورد مشاهده UAP را ثبت کرده اند که فقط یک مورد را می توان به طور قطعی شناسایی کرد. در این گزارش هیچ UAP به عنوان منشأ فرازمینی توصیف نشده است در عوض گفته شده است که “احتمالاً انواع مختلفی از UAP وجود دارد که نیاز به توضیحات مختلف دارند براساس طیف ظاهری و رفتاری که در گزارش موجود توصیف شده است.” این امر مورد بررسی متخصصین قرار گرفته است.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.