بیوگرافی ولادیسلاف وولکوف

سایوز 7

بیوگرافی ولادیسلاف وولکوف

بیوگرافی ولادیسلاف وولکوف

ولادیسلاف وولکوف در 23 نوامبر 1935 در روسیه به دنیا آمد او در ماموریت های سایوز 7 و 11 در سال های 1969 و 1971 شرکت داشت که دومین ماموریت باعث مرگ سه فضانورد نیز شده بود.برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

ولکوف پسر یک مهندس طراح و هوانورد بود که در موسسه هوانوردی مسکو به تحصیل پرداخت. در ماموریت سایوز7، ولکوف به عنوان مهندس پرواز که توسط آناتولی وی فیلییچنکو همراهی میشد یک سری جوشکارهای آزمایش شده را در فضا و پرتاب های چند گانه انجام داد.

ولکوف در ماموریت سایوز11 که به فرماندهی گورگی ت. دوبروولسکی و به همراهی ویکتور پاتسایف بود در نقش  مهندس پرواز  فعال بود. این سه فضانورد 24 روز در فضا ماندند و اولین ایستگاه علمی مداری سرنشین دار را با اتصال به فضاپیمای سایوز 11 خود به ایستگاه سالیوت 1 بدون سرنشین که دو ماه پیش از این ماموریت  پرتاب شده بود را ایجاد کردند.

خرید آموزش منابع زبان آلمانی

این سه نفر پس از اینکه به طور کامل در قزاقستان در کپسول فضایی خودشان فرود آمده بودند جسدشان پیدا شد. که به خاطر کاهش فشار ناشی از نشت کپسول و بسته شدن نامناسب دریچه بود که به عنوان دلایل مرگ این سه نفر ذکر شده بود. این فضا نوردان وقتی در ایستگاه فضایی بودند آزمایش های هواشناسی و پرورش گیاهان را انجام دادند.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.