توقف چرخش زمین باعث چه رخدادهایی می شود؟

ایست حرکت زمین

توقف چرخش زمین باعث چه رخدادهایی می شود؟

توقف چرخش زمین باعث چه رخدادهایی می شود؟

توقف چرخش زمین باعث وجود یک سری حرکات زاویه ای باعث می شود همه اجسام روی زمین از بین بروند و در نتیجه یک فاجعه رخ خواهد داد.برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

اگر ناگهان چرخش زمین متوقف شود چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد؟

زمین به طور پیوسته میچرخد وما اصلا نمی توانیم آن را احساس نماییم پس اگر ناگهان چرخشش متوقف شود چه رخ میدهد؟

اگر چرخش زمین متوقف شود وجود یک سری حرکات زاویه ای باعث می شود همه اجسام روی زمین از بین بروند و در نتیجه یک فاجعه رخ خواهد داد.جیمز زیمبلمن که یک زمین شناس است گفته که این مورد  نشان میدهد که هیچ چیزی نمی تواند زمین را از چرخشش بازدارد چون زمین از زمان شکل گیری اش در حال چرخش است. زمین در هر 23 ساعت و 56 دقیقه 4.09053 ثانیه می تواند یک دور کامل دور محور خود بچرخد البته این مقدار در خط استوا با سرعت 1100 مایل بر ساعت انجام میگیردو سرعت چرخش زمین در نواجی قطبی به صفر می رسد واگر ناگهان حرکت زمین متوقف شود همه چیز به صورت خرده شده به داخل فضا فرستاده خواهد شد.

حالا اصلا حرکت زاویه ای به چه معناست؟

این حرکت یک نوع حرکت خطی است که برابر حاصل جرم یک جسم و سرعت آن است البته اگر یک مسافر در حال حرکت ناگهان متوقف شود به دلیل حرکت خطی میتواند به حرکت خود ادامه دهد.حرکت زاویه ای یک حرکت چرخشی نسبت به حرکت خطی می باشد .

نیوتون با ارائه نظریه اش به ما کمک نموده و گفته که قطعاتی که میتوانند کنار هم قرار گیرند می توانند با آزاد کردن انرژی باعث گرم شدن اشیای اطراف خود گردند. مثل یک شهاب سنگ که به خاطر کشش گرانشی به داخل سطح زمین کشیده می شود و می تواند انرژی آزاد نماید.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.