پرواز مریخ نورد نبوغ ناسا چه شگفتی های جدیدی را نشان می دهد

حقایق جدید از مریخ نورد ناسا

پرواز مریخ نورد نبوغ ناسا چه شگفتی های جدیدی را نشان می دهد

پرواز مریخ نورد نبوغ ناسا چه شگفتی های جدیدی را نشان می دهد

پرواز مریخ نورد نبوغ ناسا به ما می گوید که امکان پرواز در این سیاره سرخ وجود داشته و می توان در آینده به سیاره مریخ به عنوان مکانی برای زندگی امیدوار بود. برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

هلیکوپتر نبوغ مریخ در نهمین پروازش توانست با استفاده از مریخ نورد استفامت شکل قلبی شکل در مریخ را جایگذاری کند.

آیا بین مریخ نورد استقامت و هلیکوپتر نبوغ مریخ فعالیت هایی در جریان است؟

در آخرین پرواز سیاره سرخ در روز دوشنبه (5 ژوئیه) ، دارای وزن 4 پوند (1.8 کیلوگرم) هلیکوپتر نبوغ  از میان مسیرهای ساخته شده توسط مریخ نورد شش چرخ مریخ نورد استقامت توانست یک شکل قلبی شکل در مریخ جا بیندازد.شکل قلب نشان میدهد مریخ نورد استقامت قبل از بازگشت به مسیر اصلی خود، یک مقدار انحراف در حرکتش ایجاد شده است البته اگر تمایلات در این موقع درست باشد رباتی که در زمین قرار دارد پیام های درستی را به مریخ نورد استقامت می فرستد.

مریخ نورد استقامت که به شکل یک اتوموبیل است ، با نبوغی که به شکم خود چسبیده بود در ماه فوریه گذشته در کف دهانه جزیرو مریخ که در گذشته باستان دریاچه ای بزرگ و دلتای رودخانه داشت فرود آمد. در اوایل ماه آوریل هلی کوپتر کوچک بر روی  مریخ مستقر شد و یک پرواز 5 ماهه را آغاز کرد که نشان می دهد کاوش هوایی در سیاره سرخ امکان پذیر است. نبوغ به آن مأموریت اصلی نشانگر فناوری اکتفا کرد و به وی افزوده شد که هدف آن نشان دادن توانایی ردیابی شناورهای مریخ است. به عنوان مثال ، تیم پایداری مشتاقانه منتظر مطالعه عکسهایی است که نبوغ روز گذشته در پرواز گرفته است و بر فراز منطقه ناهمواری به نام سیتا”Séítah” پرواز کرده است.

خرید انواع کفش های طبی

 

خلبان ارشد خلاقیت هاوارد گریپ و کن ویلیفورد ، معاون دانشمند پروژه ، پهپاد ، کن ویلیفورد ، در چهارشنبه (7 ژوئیه) نوشت: تصاویر ثبت شده بخشه ای صخره ای را بین بخش های اصلی زمین شناسی در کف دهانه جزیرو را نشان میدهد. گریپ و ویلیفورد که هر دو مستقر در آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا در جنوب کالیفرنیا نوشت: این بخش ها نیز همچنین شامل یک سری شکاف ها می باشد که تیم استقامت آن را ” Raid Ridges ” نامید و دانشمندان نیز امیدوارند که آیا آنجا میت وانند یک زیستگاه پیدا کنند و یا خیر.البته او افزود که امیدواریم از آن قسمت ها تصاویر رنگی بگیریم البته متخصصین فکر میکنند می توانند از بخش جزیرو عکسهایی را ثبت کنند و این که باید فرصت هایی برای مطالعه رسوبات فراهم آید.

اهداف اصلی ماموریت استقامت شامل شکار نشانه های زندگی باستانی مریخ در کف جزیرو و جمع آوری و ذخیره نمونه ها برای بازگشت آینده به زمین است. مریخ نورد هنگامی که نبوغ مأموریت اصلی نشان دادن فناوری خود را انجام دادو به طور جدی روی آن کار علمی تمرکز کرد. (تمام ارتباطات از و به نبوغ باید از طریق پشتکار انجام شود.) البته به نظر میرسد ماموریت طولانی مدت نبوغ نیز تا چندماه دیگر البته اگر هلیکوپتر سالم بماند تقریبا هر دو هفته بتواند به فعالیت هایش برسد.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.