پرواز موشک ولکان و نحوه انجام پروژه مهندسی آن

صدور گواهینامه موشک Vulcan ULA

پرواز موشک ولکان و نحوه انجام پروژه مهندسی آن

پرواز موشک ولکان و نحوه انجام پروژه مهندسی آن

اسپیس فورس قرارداد مهندسی را برای صدور گواهینامه پرواز موشک ولکان صادر میکند.ULA آزمایش مرحله اصلی ولکان را در محل پرتاب کیپ کاناورال آغاز کرده است.برای مطالعه کامل متن خبر تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

بخش مهندسی فضایی هزاره در تاریخ 19 فوریه 13.2 میلیون دلار جایزه از نیروی فضایی ایالات متحده برای خدمات در حمایت از صدور گواهینامه موشک Vulcan United Launch Alliance دریافت کرده است.

MEI در سال 2018 حدود 55 میلیون دلار قرارداد خدمات مهندسی مربوط به صدور گواهینامه دو وسیله پرتاب تازه توسعه یافته به نام های  ULA’s Vulcan و Northrop Grumman’s OmegA  را به دست آورد. دومی سال گذشته پس از ناکامی در برنده شدن در یک قرارداد خرید امنیت امنیت ملی، فسخ شد.

سرهنگ رابرت بونگیووی، مدیر مرکز راه اندازی سیستم های فضایی و موشکی ، در بیانیه ای گفت که جایزه 13.2 میلیون دلاری برای “خدمات مهندسی سیستم و ادغام مداوم برای صدور گواهینامه سیستم پرتاب Vulcan” است.

MEI ، Aerospace Corp. و SAIC پیمانکارهای اصلی هستند که برای SMC’s Launch Enterprise در صدور گواهینامه ارائه دهنده خدمات راه اندازی جدید کار می کنند.

آخرین دستور کار اعطا شده به MEI از صدور گواهینامه Vulcan از جمله موتور BE4 جدید ارائه شده توسط Blue Origin پشتیبانی می کند.

ULA این هفته اعلام کرد که آزمایش مرحله اصلی Vulcan را در محل پرتاب در کیپ کاناورال ، فلوریدا آغاز کرده است. تقویت کننده آزمایش تانک pathfinder مجهز به یک جفت موتور BE4 تکاملی بوده است  زیرا ULA در انتظار تحویل دو موتور پیکربندی پرواز است

ULA برای اجرای اولین مأموریت امنیت ملی تحت قرارداد فاز 2 فضاپیمای امنیت ملی که سال گذشته همراه با SpaceX به دست آورد، برای اجرای اولین مأموریت امنیت ملی نیز  در نظر گرفته شده است.

ULA در 7 اوت قراردادی 337 میلیون دلاری برای دو مأموریت مرحله 2 برنامه ریزی شده برای سال مالی 2022 دریافت کرد

مدیر اجرایی ULA، توری برون ، در ماه دسامبر به خبرنگاران گفت كه انتظار دارد Vulcan در اواخر سال 2021 برای اولین پرواز خود آماده باشد. علاوه بر بررسی های مهندسی، Vulcan برای دریافت گواهینامه های راه اندازی امنیت ملی مجبور است دو پرواز موفقیت آمیز را انجام دهد. اولین پرتاب برنامه ریزی شده، فرود ماه برای Astrobotic ، پیمانکار ناسا است که محموله ها را به ماه تحویل می دهد. پرواز دوم مأموریت باربری سیرا نوادا به نام  Dream Chaser به ایستگاه فضایی بین المللی است.

به طور معمول سه پرواز برای صدور گواهینامه امنیت ملی مورد نیاز است اما برونو گفت که ولکان پس از دو پرواز مورد تایید قرار میگیرد زیرا ULA موافقت کرده است تا نیروی هوایی دسترسی کامل به داده های توسعه و سایل مربوطه را داشته باشد.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.