بیوگرافی ادوارد هینگز وایت فضانورد آمریکایی

بیوگرافی ادوارد هینگز وایت فضانورد آمریکایی

بیوگرافی ادوارد هینگز وایت فضانورد آمریکایی

ادوارد هینگز وایت در 14 نوامبر 1930 در آمریکا متولد شد و اولین فضانورد آمریکایی بود که در فضا پیاده روی فضایی انجام داد.برای مطالعه کامل بیوگرافی تا انتهای مقاله با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

وایت در سال 1952 از آکادمی نظامی ایالات متحده، وست پوینت، نیویورک فارغ التحصیل شد و به عنوان ستوان دوم در نیروی هوایی ایالات متحده منصوب شد. او آموزش پرواز را گذراند و در یک اسکادران جنگنده در آلمان خدمت کرد. در سال 1959 مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرد.

اودر رشته مهندسی هوانوردی از دانشگاه میشیگان، آن آربور، و فارغ التحصیل از مدرسه خلبانی آزمایشی نیروی هوایی، پایگاه نیروی هوایی ادواردز، کالیفرنیا می باشد. وایت در سال 1962 به عنوان عضوی از گروه دوم فضانوردان انتخاب شد.

خرید انواع ربات

او که اغلب از نظر جسمی مناسب ترین فضانورد نامیده می شود، برای پیوستن به جیمز مک دیویت در پرواز چهار روزه مداری جمینی 4 که در 3 ژوئن 1965 پرتاب شد، انتخاب شد. در طی مدار سوم، وایت از فضاپیما بیرون آمد و حدوداً در فضا 20 دقیقه شناور شد و تبدیل به اولین فردی شد که با یک واحد مانور خود را در فضا پیش برد.

خرید انواع پازل جهت تقویت ذهن

متعاقباً وایت یکی از خدمه سه نفره آپولو 1 بود که در سال 1967 اولین قربانیان برنامه فضایی ایالات متحده بودند که در طی شبیه سازی پرواز کشته شدند (بقیه ویرجیل آی. گریسوم و راجر بی. چافی بودند).

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.