سفر فضایی ریچارد برانسون و نگاهی به گردشگری فضایی

گردشگری فضایی برانسون

سفر فضایی ریچارد برانسون و نگاهی به گردشگری فضایی

سفر فضایی ریچارد برانسون و نگاهی به گردشگری فضایی

سفر فضایی ریچارد برانسون از آن دست موضوعاتی است که بسیار جذاب بوده و می خواهیم بدانیم این کارآفرین به چه دلیل این کار هیجان انگیز را انتخاب کرده است. برای مطالعه کامل مقاله تا انتها با مجله علمی آندرومدا مگ همراه باشید.

ریچارد برانسون به فضا رفت این موضوع چیزی است که او آموخته است

کارآفرین زنجیره ای مانند کاری که با شرکت های هواپیمایی ، کشتی های تفریحی و قطارها انجام داد: با یک دفترچه به تجربه خودش به عنوان مشتری از تجارت گردشگری فضایی خود نزدیک شد.

ریچارد برانسون روز یکشنبه بیش از 50 مایل از سطح دریا با یک کشتی موشک پیمود که Virgin Galactic Holdings Inc. SPCE -17.30٪ وی امیدوار است که به زودی افرادی را به عنوان مشتری به فضا بفرستد. تجارت و سفر شخصی او به فضا – با استفاده از تمسخرهای شخصی خود برای شکل دادن به  برندهای خود یک حرفه را برایش رقم می زند. هنگامی که او روز یکشنبه فرود آمد ، او این فرصت را غنیمت شمرد و هم فرصتی برای گفتن تجربه خودش به عنوان یک فرد در پرواز بود و هم نقطه عطفی دیگر در آرزوهای بشریت برای اوج گرفتن در میان ستارگان به حساب می آمد.

در اینجا چند مشاهدات از این کار آفرین 70 ساله ، هم از فضا و هم بعد از بازگشت او به زمین آمده است.

معنای لحظه ای برای کارآفرینان جوان

من زمانی بچه ای بودم که رویایی به ستاره ها نگاه می کردم و اکنون یک بزرگسال در یک سفینه فضایی هستم که به زمین زیبای خود برمی گردم. به نسل بعدی رویاپردازان بعد از من می گویم : اگر ما می توانیم این کار را انجام دهیم ، فقط تصور کنید چه کاری می توانید انجام دهید. و من مشتاقانه منتظر شما هستم که همه رویاهای خود را دنبال کنید و کارهای شگفت انگیزی انجام دهید.

چرا او نیاز داشت که با خودش چیزی به فضا ببرد؟

من یک دفترچه با خودم داشته ام  من 30 یا 40 چیز کوچک را یادداشت کرده ام که تجربه بعدی را برای فرد بعدی که با ما به فضا می رود بسیار بهتر می کند. و تنها راهی که گاهی اوقات می توانید این چیزهای کوچک را پیدا کنید سوار شدن بر یک سفینه فضایی و رفتن به فضا و تجربه ای شگفت انگیز را حس کردن را در درون ما زنده می کند.

چگونه به نظرش آمد که فضا برود

 او می گوید 99.9٪ فراتر از رویاهای خودش بود این توصیف غیرممکن است و من باید امتحان کنم که رفتن از 0 به 3 و از 7 یا 8 ثانیه چگونه است و سپس وقتی به فضا می روید فقط منظره ها برایتان خیزه کننده به نظر می رسند.

درباره آماده سازی های لحظه آخر

تنها چیزی که نگران آن بودم ، چیز کوچکی بود که مانعی برای رفتن به فضا بود. اکنون ، پس از 17 سال ، تیم  مورد نظر بسیار دقیق است ، با اشعه ایکس تک تک کارها و غیره انجام می شود  ، بنابراین هیچ نگرانی از این نظر وجود ندارد.

هدف بعدی چیست؟

اینکه آیا من یک ماجراجویی دیگر انجام خواهم داد ، مطمئن نیستم که منصفانه است که خانواده ام رادرگیر یک ماجرای دیگر بکنم فکر می کنم سابقه پنج بار بیرون آمدن از دریا توسط بالگرد ها  را به دست آورده ام. بنابراین فعلا در این زمینه استراحت طولانی خواهم داشت.

از طريق آندرومدا مگ
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.